“İKÜ İşletme ve İktisat Lisans Bölümleri DGS Bilgilendirme Semineri-1”

İstanbul Kültür Üniversitesi (İKÜ) Meslek Yüksekokulu (MYO), 11 Mayıs 2020 Pazartesi günü İktisat Bölüm Başkanı Prof. Dr. Sinan Alçın, İktisat Bölümü akademisyenlerinden Doç. Dr. Begüm Erdil Şahin ile İşletme Bölümü öğretim elemanlarından Arş. Gör. Pınar Sarp’ın konuk olduğu “İKÜ İşletme ve İktisat Lisans Bölümleri DGS Bilgilendirme Semineri-1” başlıklı bir etkinlik düzenledi.

İktisat Bölümü, Gigant Swiss-Avrupa & Ortadoğu Direktörü Aysun Karaytuğ’u Ağırladı

İktisat Bölümü, Gigant Swiss-Avrupa & Ortadoğu Direktörü Aysun Karaytuğ’un konuk olduğu “Pandemi Sonrası Küresel Finansal Eğilimler” başlıklı bir e-seminer düzenledi. 6 Mayıs 2020 Çarşamba günü Adobe Connect Sanal Sınıf Uygulaması üzerinden gerçekleştirilen etkinlikte, pandemi sonrasında finansal piyasalarda ortaya çıkabilecek değişimler konuşuldu. Mevcut durumu ve kurumsal tahminleri içeren bir sunum yapan Karaytuğ, öğrencilerimizden gelen soruları da yanıtladı. 
 

“Korona, Mali Kurumlar ve Kalkınma” E-Semineri

İktisat Bölümü, 30 Nisan 2020 Perşembe günü “Korona, Mali Kurumlar ve Kalkınma” başlıklı bir e-seminer düzenledi. Bilkent Üniversitesi öğretim üyelerinden Doç. Dr. Bilin Neyaptı’nın konuşmacı olduğu etkinlikte; “Kapitalizm ve korona krizi”, “Endüstri 4.0 ile birlikte maliye kurumları nasıl yenilenmeli?”, “Sürdürülebilirlik nasıl sağlanmalı?” konuları üzerine bilgiler paylaşıldı. Etkin kurum oluşturmanın kalkınmadaki rolünü açıklayan Doç. Dr. Neyaptı, üretim ilişkilerinin etkin kurumlarla birlikte sürdürülebilirlik sağladığını belirtti.